قالب وبلاگ

وبلاگ نویس

آموزش وبلاگ نویسی

در لوکس بلاگ شما می توانید مستقیماً اقدام به گذاشتن عکس در نوشته کنید. و نیازی که به سایت دیگری مراجعه و تصویرتان را آنجا آپلود کنید ندارید و لوکس بلاگ فضایی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار داده است.

حال در صفحه ارسال مطلب در لوکس بلاگ شما باید از دکمه درج تصویر استفاده کرده و آن تصویر را در بین متن خود بگنجانید. پس اول اشاره گر را در آنجایی قرار دهید که می خواهید عکس شما در آنجا به نمایش درآید. بهتر است این کار را در یک خط جدید انجام دهید که با کلید Enter این کار قابل انجام است. حال بروی دکمه درج عکس از بخش ویرایش نوشته، که به شکل یک یک کوه است کلیک کنید.

ویژگی های تصویر

با این کار یک پنجره کوچک برایتان باز می شود که باید عکس را آپلود کنید و مشخصات آن را تعیین کنید.  حال بروی دکمه آپلود و انتخاب فایل یا عکس از سرور کلیک کنید، تا عکسی که مد نظر شماست در اینترنت آپلود شود.

زمان آن است که بروی دکمه ok کلیک کنید، در غیر این صورت انصراف را بفشارید. با فشردن کلید ok، عکس شما در نوشته، در مکانی که تعیین کرده بودید ظاهر می شود. دقت کنید که بعداً هم می توانید با انتخاب عکس و کلیک بروی دکمه ویرایش تصویر همین موارد را برای عکس دوباره تنظیم کنید.

و اما شاید عکسی که به نوشته خود اضافه کردید، اندازه مناسبی نداشته باشد که در اینجا می توانید با کلیک بروی آن، از دستگیره هایی که ظاهر می شود استفاده کرده، و اندازه آن را تغییر دهید. ولی دقت کنید سعی کنید از هم اول به اندازه تصاویر دقت کنید تا به این کار نیازی نداشته باشید. چون ممکن است  عکس شما بسیار بزرگ و به همین نسبت سنگین باشد ولی اندازه ای که خودتان پس از فراخوانی در نوشته به آن داده اید کوچک باشد.


.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
بایگانی مطالب
امکانات وب
رتبه الکسا